Follow | Dashboard




Welcome!
You've stepped into my territory now!
My territory, my rules. Get it ?
Follow me on twitter : @Mighaa_
Syukran Jazilan for reading ❤

Navigation


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Who Is She ?

Wednesday 20 July 2011 | 0 Comment(s). Leave me one?
21 julai 2011 :)
puase sunat syaaban ngan mak , eycha :) puase bulan nie seronok kowt .? walaupun kite berpuase , tak rase mcam berpuase :) seronok actually . lagi petah berckap adelah ! hahaha :p kene bangun sahur .. kene tunggu simbah ngan  air baru bngun ! hahaha :) tak delah . budak baek nie . hahaha . just kidding :p ~ perasan je lebih ~hahaha . ape bende yg aq post pown aq tk tau da .. pelik kowt .? hahaha + takde keje + hahaha 

0 Comments:

Post a Comment


Older post / Newer Post

© 2012 - Who Is She ? - All rights reserved