Follow | Dashboard




Welcome!
You've stepped into my territory now!
My territory, my rules. Get it ?
Follow me on twitter : @Mighaa_
Syukran Jazilan for reading ❤

Navigation


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Who Is She ?

Saturday 15 October 2011 | 0 Comment(s). Leave me one?
assalamualaikum;
hai semua :)
lama saya tak update blog kan.?
maaf; kebelakangan nie saya sibuk selepas menjalani peperiksaan menengah rendah :)
alhamdulillah saya telah mmenjalaninya dengan tenang :)


selepas berakhirnya PMR; pihak sekolah telah menganjurkan aktiviti2 untuk pelajar :)
semalam, ade aktiviti sukaneka; klakar sangat2; entah macam mane, kumpulan kami menang, alhamdulillah berkat usaha kami sekumpulan; kami mendapat nombor 10 :) walaupun nombor 10; tapi, kami tetap mendapat hadiah;

kumpulan kami terdiri daripada 10 orang; 7 orang pelajar India manakala 3 orang pelajar Melayu :) pelajar Melayu terdiri daripada sahabat baik saya; nurfatin nadiah binti aspandi serta syaidatul affiqa binti sabaruddin :)


oh ya! by the way; minggu depan hari selasa, panitia Geografi di sekolah saya akan menganjurkan lawatan ke Kuala Lumpur ! hehe; excited sangat! saya dah pernah pergi Kuala Lumpur bersame keluarge; tapi kali ini nak rasekan pengalaman dengan rakan2 pula :)












dijangka kami akan bertolak dari pukul 7.30; saya tak tahu balik pukul berape sebenarnye; hehe :) doakan kami selamat pergi dan balik ye:) katenya kami akan pergi ke petrosains dan KLCC :)


insyaallah selepas saya balik dari Kuala Lumpur, saya akan update dan upload gambar saya bersame rakan2 sewaktu berada di sane nanti :)


p/s : maaf jika saya tersalah kate :)



0 Comments:

Post a Comment


Older post / Newer Post

© 2012 - Who Is She ? - All rights reserved