Follow | Dashboard




Welcome!
You've stepped into my territory now!
My territory, my rules. Get it ?
Follow me on twitter : @Mighaa_
Syukran Jazilan for reading ❤

Navigation


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Who Is She ?

Tuesday, 15 November 2011 | 0 Comment(s). Leave me one?
assalamualaikum dan hai !
ya Allah, dulu zaman Korea, yang yo seop
cepat betol manusia berubah,

     
sekarang, greyson chance,
dah knape aku minat die ? gile ke ape ?
kate setia dekat yo seop ? #HAHA
biasela; manusia, skejap jew;
dulu musim bieber, sekarang, greyson :)

oh ya, dh design blog skit; hehe
tahula tak secantik blog die, tpi apekan daya,
biase - biase saje, hohoho ^^

     

dah3, jangan cakap lagi, ceh, padahal dri tadi aku yg tak henti2 menaip; puihh ! #HAHA
p/s : musim akan sentiase berlalu but aku still setia dekat yang yo seop   :)

0 Comments:

Post a Comment


Older post / Newer Post

© 2012 - Who Is She ? - All rights reserved