Follow | Dashboard




Welcome!
You've stepped into my territory now!
My territory, my rules. Get it ?
Follow me on twitter : @Mighaa_
Syukran Jazilan for reading ❤

Navigation


Credits
Template by : LovelessSagiri
Some inspiration of : Tumblr
Best view : Google Chrome
Images : Tumblr & We♥It
Sozai : Kawaii Box
Who Is She ?

Friday 29 June 2012 | 0 Comment(s). Leave me one?
Assalamualaikum.
Sebenarnye ta lahh sedih sangat. Cume sedih dengar lagu nie Aishiteru nie. Haha. Jadi gile bile dengar lagu nie. HAHA. Ececeh, ta ade lahh.Cer tekan Aishiteru touh. Ade official video dia. Take a look guys. It's awesome. Haha. Eh, esok kite na pergi Putrajaya. Yeayy. Haha. Excited terlebih lahh pulak. Haha. Dari tengah hari sampai malam. Abang yg kate lahh, ta tahu lahh betul ke ta. Yang ta boleh bla, abang bawak camera Lumix. Arghh. Na jerit nye rasenye. Cute weyy.  Haha. Bangge jap. Haha. Walaupun bukan DSLR, tapi ade lahh jugak mcam DSLR. Memang aku kuasai sorang- sorang lahh. Haha. Gantung kat leher jela camera touh. Haha. BAJET ade camera touh je lebih. Puii. Okay, korang boleh muntah hijau. Aku dah sediakan baldi dahh. Haha.



Eh, na cerite lagi nie. HAHA. Waktu abang keluarkan camera touh, melompat- lompat aku menjerit. Haha. Dah abang aku kate, ko nie gile ke hape ? Haha. Okay, aku akan diam. Dari tadi asyik ckap psal camera je. Batak doyy. Haha. Peace. Jangan baling kasut dekat aku. Haha. Tadi dinner dengan keluarge dkat luar. Kebetulan akak balik dari U, memang mkan besar lahh kiteorang. Gelak je . Pekerja dkat si touh pon pandang- pandang je. Haha. Biase, keluarge kiteorang mmg gamat gile. Haha. Alhamdulillah aku ade keluarge yg  sporting dan best sesangat  :'')


Aku try lahh mkan gune chopp stick. Mak aii, payah bebeno. Haha. Memang frust gile. Sampai chopp stick touh terjatuh. Haha. Abang aku gelakkan je. Kuang hajo. Haha. Last - last mkan gune sudu and garpu jela. Yela, kite sedar kite nie bukan budak bandar. Puii. HAHA. Kakak and abang aku tahu lahh pkai chopp stick touh. Abang aku buad muke bangge je. Haishh. Sebel aku. Abang aku kate, kalau na pandai gune chopp stick nie, kene selalu pkai, practice bebanyak  :DD  Okay bos, nnti kite beli chopp stick bebanyak pastouh practice ye  :PP


Alright guys. Nanti kite updated blog lagi ye. Insyallah kalau ade kelapangan mase. Assalamualaikum  :DD

0 Comments:

Post a Comment


Older post / Newer Post

© 2012 - Who Is She ? - All rights reserved